torsdag 28 april 2011


Påsken har ju just passerat, god mat, godis å mysigt sällskap!
Men påskliljor är ju ett måste också, denna lilla ihop sättning gjorde jag på påskafton,
ville ju inte komma tomhänt till påsklunchen vi bjöds på.
Runt påskliljorna tog jag en plast spetsduk jag hade liggande i gerderoben,
jag klippte ut en rektangel formad bit och virade runt,
sedan vek jag ner kanterna framtill.
I en låda hittade jag även 2 snören, 1 natur vitt och ett lila,
dessa knöt jag runt bunten strax under där jag vikt ner spetsen.
Liten men söt!!

2 kommentarer:

  1. Tycker buketten blev söt och påskig :) Spets är fint! Jag har köpt massa spets och virkade smådukar på second hand, perfekt till pyssel!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul,det gör så himla mycket!! Pricken övet i:et typ :D tack å puss

    SvaraRadera